יום שני, 1 באוגוסט 2011

גרמניות מציצות

ברזילאיות מציצות מוכן לקרב?היו סבלניים עוד קצת עוד מעט אני אעמוד בתנוחה של אישהועשית יש לנו את המטרה של המסע שלנו לזרוק תרמיל משעמם אני מהר הוריד ההיתוך גריי ו כריעה בלע חבר שלו שינה מחבק את התחת החשוף בידיו גריי נדהם במהירות כזו אך התאושש במהירות כשחיבקתי את הראש בין הידיים שלי החלו סרגיי באופן פעיל לדפוק לי חברמהר אני רגוע העריך נכונה את הבחור פרצו החיבוק שלי בצחוק עם חבר בולט הכרויות הקפיץ כעשרה מטרים הפסיקה להתקשר יציבה חבר עומד לתפוס בשורש הוא הכרויות jdate הפך להזיז כמובן מתגרה בייורי אתה ? להתעדכן קיבלתי בהנאה את המשחק הזהאה כן? ובכן הארנבת חכי עם לבכות כי יצאתי אחריו שחוקיםעל החוף ריק נפל תופס זה לזה על ידי דבק נקניקיות שלנו ברח בורחים שוב גריי לבסוף צפוי למדי אותי בבהלה רץ הכרויות love me וקפץ לים שחהסריקה כיצד לסרוק הייתי המום זו טכנולוגיה מעודן מתוחכם לא ציפיתי ממנו מקצועי היה קנאה כרעתי ברך על שפת החוף והביטהקסם שלי נעצרה והסתובבהוהרים את ידיו לשמיים דרמטי בקול רם קראהאלים זהאלוף בעתיד תפסיק עם זה הואשלי אני לא יכול לחיות בלי זה אני אמות בלי זה התחלתי להכות קשת אז המצחבחול הרטוב ואז שוב העלאת פניו אל השמים מעמיד פנים שלא תשים לב הכרויות lovely הילד בינתיים אני בשקט צפו קוף גריי לזמן שמרו על המקום אבל לא לסבול תפילה ארוך שלי לאט סרטי סקס מציצות עם גרמניות לאט החל לשחות עכשיו אני יכול אה אה אה אה אצבעותיו חפרו בכאב לתוך כתפי גופו הלם בייסורים על כוחו של אורגזמה פנטסטי הנה זהרגע מענג שיא האושראת התכווצות חזקה של השרירים מטוסי חם בהצטיינות צעיר מתוק ניתז לתוך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה