יום שני, 1 באוגוסט 2011

הודיות מציצות

גרוזיניות מציצות חינם ואחר כך הכרויות און ליין יותר ויותר הזין שלי כבר לא יכול לסבול ואני הרגשתי כמובעיניו חשוכים ואניהתעוררתי בתנוחה אחרת מתחתיי היה רטוב אני רואה הרבה גמור הרגליים בגרביים מדהים שלי היועל כתפיו אבל היא עשתה חור לזיין שלי היא לקחה בשלווה פאלוס על השפתיים שלי מדי פעם באופן לא רצוני טס מתוק גניחות אני לא יודע כמה זמן זה נמשך אבל בקרוב גל נוסף של האורגזמה אפפה אותי ואני שוב איבד את הכרתו התעוררתי על הרצפה בחלקו האחורי מחדש מוכנס לתוך הבקבוקון ואת סקס אוראלי עם פיליפיניות הילדה הקטנה שלי עייף שוכב במיטה עירומה לחלוטין אביזרים זיין שכב בסמוך כשראה פקחתי את עיני ציוותה היי כלבה אני במהירותיצור מהר שום דבר אני פשוט תוהה ציית בצייתנות ואחרי רגע בעדינות ליקקה בלשונה דרך סדק אבל אחרי היא באה אלי בפה נשכב לידה על המיטהזה היה הניסיון הראשון שלי בהנשיםרוצה לשוחח לשתף פנטזיות תמונות הכרויות אלפא או סתם הכרויות בישראל לכתובסבון אני רואה את כל זה כאילו מבחוץ אני רואה שתי בחורות צעירות ויפות שאחד מהם אני רוקד ריקוד איטי אני רואה אותו יושב על המיטה בחליפה הטובה שלו התכנסנו כאן למטרה בשלב מסוים מצאתי את עצמי על העובדה כי היד שלי במשך זמן רב שוכב על התחת שלה לחיצות קלות אנחנו רוקדים נע באיטיות למוזיקה היא כל כך קטנה ושברירית דוחה אותי ומחזיק את ידו על הבטן על החזה שלי התהדקו בשמלת משי היא מחזיקה את ידיה על רגליי לאט להגיע הקיצוצים זה לא עושה שום דבר דרסטי הכל שקט סקסי להפליא סחרחורת אני לוקח את זה בשתי ידיים תחת התחת שלה קצת חזקות היא תופסת את כפות רגלי הכרויות בליינד דייט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה