יום שני, 1 באוגוסט 2011

מין אוראלי עם ערביות

מין אוראלי עם ארגנטינאיות את מצבורי מטמון הושם במיטה שבה שמרתי כמה הצעצועים שלהם לעולם אינך יודע מי יהיה לטפס סרטי סקס מציצות עם מרוקאיות לתוך הארון אבל כאן אף אחד לא יראה זר הוצאתי מהמחבוא ולשים אותם הרצועה הפתעה ופחד בעיניו לא ראיתי פאולין ולאעונג פורנו סרט כחול וחוסר סבלנות אני והרטיב פורנו את הפרשה הפאלוס הנערה והחל באיטיות זונות אוקראיניות להכניס אותה לתוך הנרתיק הוא היה מספיק גדול בשביל החורים הצרים שלה אבל לאט לאט נמתח שלה בהדרגה שקע דילדו כמעט לכל אורכו ואני התחלתי לזיין בלונדינית במקביל אני התייסר מצד אחד אחד או הפטמה אחרים מעוות צבט משך זוהי תערובת של הנאה וכאב בלונדינית נרגש במיוחד והיא זונות ארגנטיניות הגיעה מהר אבל המשכתי לזיין אותה בלי הפסקה רק לאחר האורגזמה השנייה נפלתי על המיטה באפיסת כוחות התירו בבקשהשאל את פולין התרתי את הגרביים שים אותי על המיטה בלונדינית בערמומיות חייכה והחלה עם הציצים שלי גדולים מאוד שלוש וחצי אולי יותר ילדה לשון מיומן שלו שיחק מאוד בחוכמה עם הפטמות אז לנשוך ואז מוצץ ואז מושך מעורר באופן קיצוני אני בחוסר רצון הודה כי עשה את זה אני כמעט לא מסכים בלונדינית כבר למטהשלי רק חלק קטן בטבור ניסויים ילדה בהרחבה בטוב טעם לטפל סדק שלי עוזר לעצמו עם האצבעות סיימתי אותו שלוש פעמים לפני שהיא נרגעה נפל עלי נועץ את השפתיים בנשיקות לאחר מנוחה קצרה שמתי על ארבע פאולין החלה ללקק את פי הטבעת שלה הילדה מיד הבנתי שאני רוצה והחל למחות התברר שהיא כבר ניסיון של

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה